KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, October 29, 2008

300303

korang tau tak nombor ape yg jadi tajuk entry aku kali ni...300303...

ini adalah tarikh pertunangan aku dengan mahathir...tak plan apepun...bila dia kata jom tunang, aku pun bgtaulah famili aku...famili aku pun setuju...then terus plan buat majlis bertunang dengan merisik terus...

wah...mcm tak caya...umur aku masa tu baru 23 thn..ikat pun tak lama...maknenye...hujung tahun aku kawin....kahkahkah...

kan betul kata dia..kalau dah jodoh..Allah permudahkan semua...Alhamdulillah...

jomlah layan pic-pic cover cun aku masa bertunang...sorryla..pic aku byk yg kena scan dulu...maklumlah, dulu snap guna kodak lagi....ada 3 keping ni pun jadilah...layannnnnnnnnnn


ayulah konon.......
bersama hantaran yg guna kotak2 tu...itupun dah cantik sgt dah tu.....

No comments: