KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, October 24, 2008

bantulah aku...

ceh..mcm sedih je bunyi title ni kan...bukan ape..sape2 yg baik hati tu..bantulah aku ye..menulis blog ni..aku sebenarnya dah gian dgn blog ni..tadi masa discussion pun...terbayg2 je..matilah..kalau boss aku sergah..maunye aku jawab..."nak tulis n3 pun nak kaco" hehehehe..

so, for my hubby...
u kena belikan gak i laptop satu...kalau tak u takleh terlibat secara lgsg dlm blog i...u kan bg syarat..at least, sebulan sekali i kena citer pasal u kan...haaaa, so, plzz..i nak laptop..yg murah2 pun takpelah...

ok..jumpa di n3 akan dtg...nak karang lagi ni...
cida...inikah balasan aku sebab selalu kutuk ko yg giler blog ni...

2 comments:

Suki Cida said...

akukan princess... wakakak... ko kutuk tengok ko dah menjangkit aku... tapi u will have fun here... trust me :) memula tu boring ar... dah ada kawan ko lupakan aku punya ar!

ღ lienurulz ღ said...

kui3..cik abang jadi mangsa.
tp betol gak kan..
nnt citer dia gak kita nak masuk skali..
so cik abg..angkat satu lappy utk akak ye..:D