KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, October 30, 2008

Kejammmmnye Aku !

heheheh..hari ni aku lewat lagi buat n3..byk hal la pulak...anyway...aku tersedar bila tiba2 mak aku online ym..buzz aku byk kali..baru aku perasan...

mak : ko bz ke..? meeting ke byk keje?
aku : taklah..ade hal sikit.nape mak??
mak : tak jeles ke..hari ni kami makan nasi tomato..
aku : wahhhhhhh, mana aci..nape tak tunggu org balik..."
mak : yelah tu..! ntah bila2 nak balik..kan isnin haritu besday abah..hari ni baru free..itupun lepas kak ita (kakak angkat aku) balik kuliah
aku : ya rabbbbbbi..subhanallah...org lupalah...
mak : biasalah ko tu...sape tak kenal...

tersentak aku..kejamnye aku..lgsg tak wish apepun kat abah...nak bg hadiah jauh sekali...issh..ralat sgt rasanya...tapi aku teringat ckp cida...itulah gunanya blog..gunalah blog tu sebaik mungkin...apetah lagi..aku takde idea utk n3 hari ni..

cepat2 aku buzz ym mak..aku tau..mak tgh main game lah tu..ym dia on je..

aku : mak, nnt kalau free bukak blog org
mak : blog ape..nak buat ape
aku : mak klik je kat sini tau...http://beedarling.blogspot.com
mak : yolah

korang mesti kata mak aku moden kan...hahahahah, jgn tautau..akulah yg ajar mak aku guna ym ni..tapi adik aku yg selalu ajar mak aku dari buta IT sampai le ke tahap sekarang..sebenarnya ym tu adik aku punya..dia saje buat auto sign in..sebab mak aku suka sgt main game tetris, spongebob, kartun yg bulu2 tu..ntah ape ntah yg ralit sgt dia main game..sebab tu aku suka berhubung dgn mak aku guna ym..tapikan kadang dia call je aku..bgtau...

Mak : dahlah tu..takyah ym aku..ko kaco je..dah nak game over dah game aku ni ha.......
cit...hampesssss

oklah,..aku nak karang n3 special utk abah...

haaa..inilah mak ayah aku..

2 comments:

Suki Cida said...

ahahah bagus! Gune blog tuk buat org happy, serang balas dendam semua kat sini... ngeh2...

Anyway happy belated birthday to abah...

Cayalah mak ko ab! mak aku giler email je... mau kalau aku aku ajar ym ada jugak addicted tau!

MahaSayang said...

tulah pasal cida oi, jenuh gak ajar..tapi senangkan..mudah dah cepat..