KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, October 31, 2008

My Gegirl....

baru ni aku ada kesempatan nak buat n3 untuk my gegirl...ok, lepas kawin...masuk tahun ke 4 aku dah ada anak...yg dinamakan NUR KYRA MARDIHA...membawa maksud cahaya yang byk kebaikan/kemuliaan dan yang terpuji...dengan harapan anak aku serasilah dengan maksud nama tu..

lahir pada 11/11/2007 jam 10 pagi..mmg benar, kehadirannya megeratkan lagi kasih sayang dan percintaan aku dan suami...tak sangkalah..dia rapat sgt dengan suami aku @ abah dia tu..tensen sgt...tapi kdg2 tu lega gak...heheheheh

sememangnye suami aku mmg sgt penyayang orgnye..tak heranlah kalau kyra serasi dengan abah dia..sebab suami aku pun sabar je layan karenah dia..tapi aku......................tgk mood laaaa...kalau dah kritikal...kena gak...


Ok, aku nak citer pasal kyra...
dia..baby girl..yg berkulit hitam manis...mempunyai sepasang mata yg sgt cantik...dan rambut dia..hitam lebat...
11/11 ni genaplah dia setahun...wahhh..mcm tak caya je..dah setahun rupanya aku jadi mama ok! dan suami aku pun lagilah terujanye...ok, u all nak tau...anak aku ni tak banyak kerenah..nak-nak bila tinggal dengan mama dia..tapi kalu abah dia ada..dia buli habis2an abah dia tu..kehkehkeh..thanks darling..u always be a good dad

dan yg paling aku tensen adalah rambut dia tu..dah byk kali aku nak potong rambut dia tu tapi selalu dpt tentangan dari pihak2 yg fanatik kecantikan..u all mesti tau kan sape yg menentang...haa..empunya salon D'Oschin hair & beauty tulaaa...tapikan u all..semalam...ape dah jadi dengan rambut anak aku...

ini rambut sebelum....
dan ini selepas...ayoooo, ni kyra ke kyairul...! sukahatilah kyra..janji anak mama selesa yeee...kyra pun kecik lagikan..tak sesuai nak berdandan selalu..anyway..kyra tetap cute, comelkan...

4 comments:

Suki Cida said...

eh kejapnya dah dekat setahun... aku tak tengok lagi anak ko ni b... comeinya dia gunting rambut... hahahah....

AzuraNizam said...

comeynya kyra..

salam singgah dan kenal

lie_nurulz said...

shomelnyer kyra..
ala2 mix gitu..mata bollat..
geremm aunty tgk..

MahaSayang said...

comeellll...????hahahaha..korang tau..dah pendek rambut ni lagi lasak tau...dah ala2 mcm gaban..