KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, November 10, 2008

Balik Kg..Alor Gajah, Melaka

hujung minggu kali ni..seperti yg dirancang..kami sefamili balik kg...xcited giler aku..sebab rasa mcm dah lama tak balik..last balik haritu..masa raya...lama ke..hahhahaah...sebulan je..statement ni kalau laki aku dengar..gerenti muncung sedepa....

dalam situasi mak aku tu...aku rasa mmg sesuai sgt la aku balik kg...sekurang2 dpt mengurangkan ketegangan mak aku tu kan...

ni pic masa on the way balik tu....korang tgk kyra...asyik2 abah dia...

sampai rumah..aku tgk..muka mak aku suram je..jelah tensen duit dia tak jumpa lagi...alamatnye...lesap le tu!

so..aku dgn suami pakat mcm mana nak buat mak lupa jap masalah dia tu..aku nak ajak mak aku pi jalan2 kat bandar melaka, pegi jusco ke, MP ke sebab mak aku ni selalunya kalau tensen..ubatnye bawak gi shopping paling tak pun masuk tesco..tapi disebabkan duit dia dah hilang dan aku lak asyikkkkk je over bajet..so...kami ajak pi picnic...dan disebabkan panas sgt so..kami cuma makan2 je..tepi laut...berselera sungguh dpt makan bertemankan angin laut...waaahhh..syokkknye...

tengok tu..mak aku gelak2...waaa...aku suka2...yg comel lote tu anak angkat mak aku @ kawan adik aku @ kak ita..dia lah yg bertungkus lumus masak...dia buat laksam...sedap sgt..nak kena belajar ni...yg tudung pink tu...adik aku..dia tensen sebenarnya masa ni..sebab sayang nak tinggalkan bantal dia..ape lagi..dia nak zzzzzzz jelah...cuti2 ni..tapi kalau ajak gi shopping...terus segar bugar...
mak aku tanya...pehal asyik tangkap gambar ni...aku ckp nak masuk blog..terus dia buat taktau...hampesss betul..kak ita pun sama..tak suka tau!
tengok abah aku...rileks je..
dan..tgklah kyra tu..dia bengang sebab takdpt turun kelaut...panas la sayang ooi..pastu mcm2 caralah abah dia nak pujuk dia tu..
jomlah kyra...kita posing jap...mula2..pic ni ok...pastu tak ok...pastu delete lah...pastu itu pastu ini..pastu dia boring...tensen...jerit sekuat hati...tgklah tu...
sorrylah kyra ye...mama mmg mcm tu...hahahahaha

1 comment:

Suki Cida said...

bestnya! b adik ko dah muke ko da aku tengok... sebijik... wei aku tengok kyra kalau ambik gamba dengan ko mesti dia tention yek...dengan abah posing tak agak2.... hahaha. esok birthday krya :) cium dia banyak2 tuk aku yeh