KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, November 12, 2008

Celebrate birthday @ Pizza Hut, Rawang

seperti yg dirancang...aku dan suami...balik keje terus bergegas balik amik kyra...siap2 ala kadar..sebab nak gi celebrate besday kyra...mmglah besday kyra, tapi mama dgn abah dia yg teringin sebenarnya nak makan pizza...mana boleh tahan..dok baca entry cik cida kita tu..dok makan itu ini...so..tempat yg terdekat...kami ke rawang....taklah jauh sgt...lalu highway..dlm 1/2 jam sampailah...itupun kalau tak jam..

kul 6 kami bertolak...dekat2 kul 6.40 petang kami sampai....tgk tu, kyra melopong je..pelik la tu..tiba2 je jauh sgt jalan ye hari ni...kalau tak selalunya..padang dekat umah je kan...
tengok kyra tu...mentang2lah besday girl..ikut dia je tuh...abah dia nak pilih menu pun tak senang..sibuk je dia pun...pandai lak tu dok pilih sama..abah dia ckp..tunjuk je nak makan mana...abah orderkan..bukan main dia..dok selak2, mcm paham2 je kan
abah, konfem tau..nak yg tadi....waarrrggghh..bengkak aku...bilalah mama boleh pilih menu mama ni...?hasil menu yg kyra pilih....yeke kyra pilih ni???....abah kyra yg lebeh tau..
inilah antaranya...dan mama tak heran...sebab mama mmg kureng sikit pizza ni..nak2 small size, kureng cheese laaaa...
dan..pilihan mama....spaghety...sedap...superb!
puas hatilah tgk kyra sampai menjilat jari...sedap sgt lah tu....
macam biasa makan kena ikut turn...mama dah santap dulu...kenalah jaga kyra...tak boleh lepas, merata jalannye..
dan abah....mcm biasa..menghayati tau...cepat sikit makan abah oooi, jenuh jaga kyra ni...lebeh2 lak dia tau...rileks je...ok..selesai makan...jom kita gi parkson..cari hadiah kyra..ok!


2 comments:

Suki Cida said...

hahah hari bapa ke ni? mcm ko tak wujud je dia buat, dengan abah dia je... selalu anak manja dengan mak, dia tak pandang ko langsung... heheheh

Faradilawati said...

Happy Birthday to Kyra..
Larat ke Kyra makan pizza tu
kalo x abih blh acik fara abiskan hehehe