KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, November 24, 2008

Selamat Penganti Baru, Nizam

hujung minggu lepas aku menghadiri majlis perkahwinan (waahhh..skema aku tau!) nizam, opismate aku...sepatutnya majlis umah dia minggu depan kat ipoh...tapi disebabkan dia kawen dgn org slim river, so..sgtlah dekat dgn umah aku...aku tumpang je dtg kenduri sebelah wife dia..
tgk map seyyyyy...dah mcm xplore race lak..
suami aku tensen tgk signboard mcm ni...tak complete!..dan sah, suami aku masuk kg yg salah..poyo je tgk map..tapi sesat gak...
dan..ini untuk tatapan member2 yg tak dpt pegi hari tu...nizam tu tiba2 berubah tau..putih melepak..baju merrraaahhh..siap pegang keris tau u all...bertuahnye badan...makan pun sedap2 semuanye...merasa gaklah ko makan udang cucuk2 ye....hehehehehe...lepas ni salin baju, basuh periuk belanga belakang umah tu...! hahahahaha
Anyway, SELAMAT PENGANTIN BARU.....Nizam & Rozimah...semoga perhubungan ini menjanjikan kebahagian yg lebih baik dan berkekalan sehingga ke akhir hayat...InsyaAllah...

No comments: