KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, December 22, 2008

celebrate our anniversary...

all this my husband plan...just interesting

suami : "jom celebrate...awal sikit takpe kot..kita ronda2 KL"
aku : "ok je..nak gi mana"
suami : " sogo tgh sales, sure heboh pun ok..takpelah..kita ronda2 je"
aku : "ok..."(aku mmg kaki jalan ok...bila dgr sogo..lagilah aku teruja)
suami : "pack lah baju...kita tido sana je"
mmmmm.....

sampai KL...rupa2nya ni betul2 celebrate...
sempena ulang tahun perkahwinan tahun ni...suami aku mmg beria2 nak sambut...dia kata sebab tahun ke 5 ni..penuh bermakna..nak-nak dgn kehadiran kyra...so, kami pilih hotel ni..Impiana KLCC...mewah hotel ni..(bg org mcm aku laa....) kami mampu pun sebab suami aku membership Oriental Reward..byk diskaun dia bg...kalau tak..tak mampu laaa....
ni view dari bilik kami..tingkat 8..sorry kyra...no swimming pool for child okkk.....so..mandi kat bath tab je lah..
ni antara sudut2 dlm bilik tu...pd aku..bilik ni sesuai untuk businessman kot..
dan ini...sebagai welcome fruit...

korang nak tahu...ape aktiviti kyra...
mandi kat bath tab...hahahahaha...suka sgt dia berendam...rasa mcm mandi kat swimming pool ye....ciannye anak mama
dan..selepas itu...abah ajak dinner..tapi bukanlah dinner kat hotel...tapi kat kg baru je.....so masa abah kyra amik keta..aku dgn kyra lepak kat lobi...
terima kasih di atas segala2nya..u ni mmg best laaa..sayang!

No comments: