KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, February 4, 2009

Busu, Kyra merinduimu....

dengan umur kyra yang dah menjangkau 1 tahun 3 bulan...dia dah mula kenal sedara2nye...dia kenal dgn cara dia sendiri la kan....takpe..janji dah mula kenal....so, lepas aku berbalas sms..kyra dtg dekat aku..nak capai hp aku...mmg pantang gegirl ni...nampak hp...

aku : "mama bg msg kat busu la...kyra jgn kaco ye..."
tak pedulik lgsg...main rampas je...
aku : "jgn kyra...kyra syg busu tak...? rindu busu tak? busu jauh kan, kena naik kapal terbang"
sgt cerdik ok, ini gaya naik kapal terbang....
aku : " pi cari busu cepat...syg kat busu...rindu kat busu..nak kiss busu tak...?
nak tau ape dia cari....jeng jeng jeng....

inilah busu kyra...hahahahahhahahaha, barney ni dikatakan busu...jgn silap...barney ni busu dia yg bg sebab tu bila dia ingat busu..then dia mesti amik barney....antara gaya2 kyra...

...love busu...

...kiss busu...

...miss busu...

...peluk busu...

...busu tido...
ok, kita doakan busu kyra ni selamat, sihat dah happy selalu....
kalau busu baca n3 ni..gerenti dlm hati....
"bertuah punya anak buah, aku disamakan dgn barney...cittt"
hahahaha, jgn marah busu....love & miss u much..!

4 comments:

fealize_eleanoer said...

amboiii..

keletahnye die...

da bijak da yer..

kiss auntie utk die...

muahhhh!

MahaSayang said...

bijak mmg la bijak..pening gak kepala...semakin membesar..mcm2 kepandaian baru dia...

Suki Cida said...

hahaha mmg adik ko tampo dia laju2..ko la mengajar anak ko ni... mmg confirm... hahah... tapi cute... aku suke

Suri said...

hehehehee chomelnyerrrr