KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, February 23, 2009

Hujung Minggu...Bosan Tahap Gaban...!

Hujung minggu tak kemana....! Bosan seyyy...aku tlah menjadi surirumah tangga yg tegar...basuh baju, mop lantai, kemas umah, masak..bla..bla..bla...byknye keje aku...apepun 3 jam..siap semua...1 hari ada 24jam tau...selebihnye nak buat ape kan....

nak jalan...??? takleh..sebab suami aku kena standy dan duit pun tak berapa nak ada kan...so, dok diam2 jelah....bosannye..masyaallah...tuhan je tahu...

nasib baik ada kyra....dan aku ingat aku je bosan....
suami sapa laa ni....! ya rabbi....dia lak take over mainan anak dia...yelah...aku paham..zaman dia tak jumpa mainan mcm ni...kalau budak kecik dah lama aku piat2 telinga tu...geram!
tak lama lepas tu....tengah2 sedap bermimpi kyra lak buat perangai....
"mama..mama..." sound so cute tau u all...maklumlah baru pandai ckp....geram sgt dgr dia panggil mama...bukak2 mata...tgk..kyra dah pegang kunci...
kyra dah bosan....nak ajak keluar....aku buat dekk je...maklumlah..tengahari...panas...dia tak puas hati...
aduhai kyra...cuba mcm mana pun mmg takleh..sebab itu kunci kereta....cian kyra....takpe2..minggu depan mama paksa abah pegi jalan tau....sabar yeee....



1 comment:

Suki Cida said...

masya Allah.... laki ko tu ke b? hahaha.... layannnnn.... mak layan gamba, anak layan abah main....