KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, February 16, 2009

jalan2 hujung minggu

sabtu lepas...mmg membosankan...mana nak pergi...?
suami aku ajak gi KL..jalan2..tapi area mana...??? Ampang, Sogo, Shah Alam...

"awak siap dulu..kita naik je keta...nnt baru pk nak gi mana...!"
so..aku pun bersiap...siapkan diri, anak....then masuk keta...

"nak pegi mana?"
"ntah!"
"jalan jelah"

jalan punya jalan dah sampai rawang....nak gi mana ni...lajak terus ke gombak..masuk Giant Batu Caves...pekena laksa dulu....
sambil tu kyra dok syok main mainan kat food court tu...

dah settle...rasa mcm tak best je kat giant tu...brg2 pun tak byk offer....tapi beli gak brg..melampau tau! mesti nak tinggalkan duit...
pastu suami aku ajak gak pi Ikea...malas sebenarnya...bukan nak cari apepun kan...saje je nak jalan..so i folo....!
kenape jual mahal sgt brg2 tu...kan aku tak beli ape..padan muka! yg aku dpt..rembat pensil ikea..hahahhaha..buruk perangai! kaki pun dah lenguh...so, alang2 dah sampai area situ..wajib le aku masuk tesco jap...

sampai tesco aku rasa teruja la sgt..byknye offer...pampers, susu dan byk lagi offer...aku pun ape lagi...cash mmg takde..tapi kad ada..hahahaha....aku pun amiklah ape yg patut...
inilah hasilnya....tujuan yg utama...kotak yg warna coklat tu je...tapi...terlebih sudah!

perjalanan aku selamat sampai kerumah kul 12.30 am..sakan kan...sebab aku kuar umah pun dah kul 2 petang...perjalanan pegi balik pun makan masa 2 jam...oklah tu kan...

nota kaki : sori sebab tak byk pic..ini semua salah suami aku...tak charge hp...sampai2 Ikea..battery weak....actually kat Tesco tu aku jumpa Jamal Jamaluddin...kalau hp aku ok...gerenti dah bertepek pic tu dlm blog aku...tapi takpe..jamal jamaluddin bukan top sgt punnn....

No comments: