KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, February 13, 2009

Kelas Menjahit Manik...Puspanita

vaaaaahhhh....mmg wanita sejati kan....nak buat camne...tambah kemahiran...

actually aku mmg minat bab2 manik ni...so, aku join le kelas ni...best aaa..belajar tentang teknik menjahit manik...ikutlah patern yg kita minat...
starter kit yg disediakan...
kusyuk je diaorg ni semua...jadi ke tu...???
pose sekejap...utk masuk blog...heheheeh diaorg ckp.."jom snap pic..nnt boleh masuk warta kampus" dan aku cepat2 menyampuk.."dan blog b..." hehehehe
yg tudung purple tu cikgu yg sgt baik hati...dan yg tudung putih tu..anak murid yg sgt nakal...
yang pakai tudung pink tu...attend class dengan niat mensurvey sape yg pandai jahit..senang nak hantar baju untuk ditempah...! kompius..kompius...! jgn marah ye pn.azian...dan yang tudung oren tu....ala, malu2 lak kak zah ni...very the sporting boss tau..(bodek kak zah jap) siap nak jadi sukarela tlg snap pic utk blog i....sebenarnya dia dah terror jahit manik...saje je dia tau...biasa dia!
happylah pegi kelas ni...seronok! cuma masa terlalu suntuk..balik umah aku berkobar2 nak jahit..tapi..alamak..lupalah....

next class aku nak join lagi...dan itu dinamakan kelas pemulihan...
motip pic ni...? saje je.., si gegirl yg heran bila dgr mama pi kelas menjahit manik...

No comments: