KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, February 16, 2009

Kyra berangan nak jadi kakak...

dah besar kyra ye....
pandai berangan skang ni...nak jadi kakak...
so cute....

5 comments:

Suki Cida said...

berangan jadi kakak macam tu? wahhh senang kerja ko... kakak dia uruskan... nasib dia tak berangan jadi mak... harus ko berlatih jadi nenek.... wakakak ampunnnnn bbbbbb

fealize_eleanoer said...

hahahaha,,,

amboiii....

cute nye die sorong stroller tuhhh....hahaha...damn cute la this girl....

awak,almari pink tu sgt comeyyy...awak da bg kite idea ni..nk jugak cari 1 utk safiya la..sbb almari yg ade utk safiya skang sgt besar gedabak(almari sy sblm beli set bilik tido cavenzi tuh)hahahaha!

MahaSayang said...

cida;
woi cida...jauhnya fantasi ko...aku jadi nenek..? camne tu ye..!

fealize;
sampai skang sy taktau nak panggil awak ape..tapi takpelah..ape2 pun boleh kan..
almari tu mmg bestla...harga pun murah je tu..so, ape lagi..lawatilah ke tesco yg berdekatan anda...! hahaha

Faradilawati said...

Wahhh dah besar dah kyra
cepat ek tgk dia membesar
siap dah berlatih cara2 jaga adik tu

Superstar said...

oh itu hint nak adik lagi tuuuu hehehe