KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, April 14, 2009

Balik kampung asben and shopping again!

jumaat lepas...asben aku ajak balik kg lagi..maklumlah..dia sgt susah hati...mengenangkan persiapan majlis kawin adik dia nnt...so, sbg isteri yg sgt2 memahami..aku ikut je..lagipun mmg takde plan nak gi mana2 kan..so, i folo jeeee...
tengoklah..kyra dah sihat...tergedik2 pakai baju kurung...comel kan..!
mmg comel..tapi masuk keta je..terus..zzzzzz....
semacam je dia...

sampai umah mak mertua dalam kul 9..sebab aku bertolak lewat ...tegok persiapan masih byk lagi belum siap..sgt merunsingkan asben aku!

esoknya, sabtu...mak mertua aku ajak pi shopping...shopping lagi! persiapan ape sebenarnya ni...wakakaka..

taklah, mak mertua aku ajak pi beli brg2 dapur..mcm gula, tepung, bihun, bwg2 dlm kuantiti yg byk...bersesuaianlah utk majlis nnt...walaupun catering je semua, tapi nak jugak ada benda2 tu..so, aku ikut jelah...seronok what shopping..walaupun..tesco!
tesco station 18...Lahat...syok giler kat sini...paling syok..sebab tak sesak!
melaram...konon nak jadi flower girl masa acu dia kawen nnt...mmm, ntahlah...mcm mana nak handle kyra nnt ni...
wow, candid pic...i like...mcm ni lah tugas aku...kena pilih bawang, kentang, cili kering dan mcm2 lagi...
sila lihat..troli..2 troli..full ok..!
sekian episod bershopping..bayar time...! pas shopping kita makan..kat food court..
ni..pilihan aku dengan acu..aka mizah...
dan ini pilihan mak mertua dan asben aku...
tengok aksi kyra makan...mmg tak tenteram dibuatnye...
lepas makan...time kyra bersuka ria...susah sungguh nak buat kyra ni senyum....pelik ke sgt tu!

pastu, onthe way balik, adik ipar aku ajak pi beli baju utk hantaran...blur nak beli kat mana, so, kami ke butik gene martino di ayer tawar...sgt cantik koleksi2 kat situ...
atas permintaan adik ipar aku, aku takleh le tepek pic baju yg dia beli...dia kata nnt tak grand..so, kita tengok le nnt lepas2 majlis ye...

oh ye..aku nak share dgn korang semua...something yg sgt menarik di ipoh...huahuahuahua...
mcm2 idea diaorg ni...tapi sori...aku tak minat politik..! so, tak nak ulas ape2 ye...

aktiviti satu hari itu sgt memenatkan....tapi seronok!

1 comment:

Suki Cida said...

yehhhhh kyra dah leh kawin... ko dah boleh dpt menantu... wakakaka... comel je anak ko kan.. hahahah