KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, April 24, 2009

Jawab Tag dari Mama Ezureen

huhuhuhu...lambatnye aku menjawab tag dr pn. radiah kita...sorilah mama ezureen...byk keje, lagipun tag kali ni kena pk byk bab2 pic ni..sebab pic yg kita suka byk sgt...! jom layannn...

1. Upload gambar yang paling digemari...



Gambar yang aku suka byk sgt,..aku guna photoscape..so, ini di antaranya...

2. Kenapa suka gambar ini...

kotak pic 1 : Kenangan terindah..
1. pic 1 - pic masa lepas nikah..baru boleh peluk2..heheheh
2. pic 2 - lepas nikah kitaorg ada sanding..sanding malam...
3. pic 3 - gambar masa hari langsung ....
4. pic 4 - gambar masa potong kek...petang
5. pic 5 - gambar majlis rumah lelaki...di bota, perak
jadi pengantin sakan....

KOtak pic 2
1. pic 1 - gambar kenangan bersama asben masa dpt anugerah cemerlang 2007
2. pic 2 - Our latest pic...terkini..dlm flight pi Kuching...
3. pic 3 - 1st honeymoon di Pulau Tioman...tahun 2004 sgt seronok!
4. pic 4 - 2nd honeymoon di Pulau Langkawi...tahun 2005...
5. pic 5 - gambar di Genting Highland...
aku dgn asben mmg kaki jalan..tiap tahun wajib pi honeymoon...cuma tahun ni..nak pi mana yeee...??? takde plan lagi!

Kotak Pic 3
gambar2 kyra...dlm pc, album dan blog aku mmg gambar dia yg paling byk..dah kata anak kan...dia je yg lebih!

3. Bila kali terakhir makan pizza...

pizza, aku selalu makan..kat depan TF Valuemart ade org jual..tapi pizza hut rasanya dah lama tak makan..last makan..masa besday kyra kot...nov 2008

4. Lagu Terakhir yang anda dengar

Terakhir dgr dengan sedang dgr...samakan..??? skang aku dengar lagu Always be my baby dari David Cook..tadi dengar lagi Cinta Antara Kita dari Duta feat Baizura,...mood hari ni..layan lagu romantik daaa....

5. Ape yang anda buat selain menjawab tag ini

Balas sms asben....dia tanya " u nak makan ke...???" dan aku jawab..."nak...u tapaukan nasi ikan bilis, boleh???"

6. Selain nama sendiri anda suka dipanggil dengan nama ape

nama sebenar : siti nurbaya
famili panggil : manja
asben panggil : ayang
kyra panggil : mama
member panggil : bee
blogger / it member : mahasayang

ni semua nama kegemaran aku..!

7. Tag 5 org soalan seterusnya dan kaitan dengan orang yang anda tag

sape ye...???
sape2 jelah yg membaca entry ni...kaitannya, sape buat tag..dia baik....dan sape yg baik dia kawan aku! dan sape kawan aku, aku akan syg dia...huhuhuhuhuhu

P/S thanks mama ezureen ingat kat aku!


No comments: