KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, June 1, 2009

Ntah ape2 aje!

mmmm....lamanya tak update...nape ni..malas-malas....haip....!

hari ni aku dtg opis...lengang..! aku ada bawak bekal spagheti....semalam buat ada lebih...aduiishh...pening..sape nak habiskan ni...

rupanya cuti sekolah dah start...so, sape2 yg ada anak...ramai cuti balik kg...ooowwwhhh..patut la lengang je opis ni...

aku, mulakan keje mcm biasa...bila bukak pc..on ym...check emel...bukak sistem...buatlah...keje....sehingga selesai...pastu baru berblog....

belek punya belek..aku jumpa blog pelakon eizlan yusof...cantiknye anak dgn isteri dia...aku sgt kagum! dan aku pun taktau nape kan..skang ni aku minat dgn eizlan yusoff...dulu aku tak minat sbb aku rasa dia selalu control handsome..tapi skang, lakonan2 dia semua best2...dan korang semua tgk tak citer drama "kerana kasih"...walaupun jalan citer tu tak best lgsg, tapi lakonan eizlam menjadikan...i like! dan korang2 semua...dah-dah lah tu vote rosyam noor tu...tak bagus mana pun dia berlakon...cubalah beralih arah ke eizlan yusoff lak...

ok, stop citer pasal eizlan...

saje jelah nak share dgn u all semua...pasal aku terkhayal sekejap dgr lagu dari Naff (indon lagi) "kaulah hidup dan matiku"...sgt syahdu lagu tu...napelah org m'sia takleh buat lagu camni...jom..layan jap...




taktau le apa pandangan korang pasal lirik ni..yg pasti...lirik ni mengenai kesetiaan...sama ada antara manusia atau pencipta yg maha esa....!

No comments: