KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, September 11, 2009

D'Ochin Hair & Beauty kembali....

agak ketinggalan menghup date entry ni...
korang tau kan pasal adik ipar aku a.k.a mizah yg ada bukak salon...dia mmg tip top la bab2 rambut ni...

so, atas dasar sebagai kakak ipar yg mithali..yg sentiasa memberi sokongan fizikal dan mental..aku bersedia sekali lagi..menjadikan rumah aku tapak dia mencari rezeki...pelanggan dia..adalah terdiri daripada kawan2 opis dan jiran2...

kali ni ramai permintaan untuk buat rebonding...maklumlah nak raya kan...so, nak rambut baru gak...

jom tgk hasilnye...salah sorang customer yg tak mau dirinya dikenali...
customer ini membuat pengakuan bahawa...skang ni dia dah perasan lawa....

wakakakaka...

ok, 2 bulan lagi...dia akan kembali...sape2 berminat...contact aku ye...! sebab aku adalah manager yg tidak bertauliah dan...tak bergaji juga...!

No comments: