KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, October 7, 2009

Jamuan Raya @ Bendahari

Assalamualaikum.....

Saya masih dalam mood raya...tapi masih berhutang puasa 6....nilah..pasal rumah terbuka ni buat saya asyik tertangguh je berpuasa...tak puasa takleh gak...jemputan org..puasa lak kang...tau2 jelah kan....

ni saje la saya nak story pasal jamuan raya kat pejabat saya...

seronok giler...
ni antara menu hari tu..sebenarnya ada byk lagi..ada laksa, ice cream, kek2...tapi ni je yg sempat saya snap..
mcm biasa..dah kata jamuan raya..saya pakai la balik baju raya saya...
AJK jamuan siap bg angpau raya..tapi bukan duit raya dlm tu..isi dlm hanya coklat...saya rasa tu coklat yg dlm hamper haritu..so, adillah tu..semua dpt!
bila saya nak amik ice cream...tgk2 dah tinggal sikit..pastu diaorg pun snap pic saya dgn gaya mcm tu..mcm la saya habis kan....teruk tau!
perasan tak si baju biru tu...iye...itu asben saya...! dia pun join sekali...! tapi sebenarnya dia sgt segan dan malu masa tu..saya je buat2 muka tak malu...sebab AJK pelawa, sesape yg ada pasangan suami / isteri yg keje kat UPSI..sila hadir sama...tulah sebab saya PAKSA asben saya dtg sekali..jimat belanja lunch...! heheheh
disebab kan itu..sahabat saya..ujie...dtg sama...dia malu2 gak haritu...
dari kiri, asben ujie..azrol...dia satu pejabat dgn saya..ujie, saya dan asben saya...!


No comments: