KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, November 3, 2009

Berita gembira itu adalah benar...!

semalam...balik keje asben dok sengih2 ngan saya...asal?

asben : "eh, tak caya ye"
saya : bukti..?

asben : "nah..." dia bg surat kat saya...
betullah...uollss....tak baik kan saya...pandang rendah kat asben...

tak...bukan saya pandang rendah....cuma asben saya tu suka buat lawak...tu yg saya mcmmmm............

ASBEN SAYA DAPAT APC TAHUN NI>>>>>>>Alhamdulillah
muah...muah..muah...congrate...!
cuma kan..saya nak bgtau la...asben saya mmg layak dpt pun...dia keje rajin...baik, tak suka ngulat2....kdg2 saya hasut pun tak menjadi...sebelum kawen dia tanya boleh terima tak keje dia...sebab keje dia tak sama mcm keje org lain....

tak caya??? iye..dia mmg pekerja yg baik...saya ada bukti..!
hah, nampak tak??? bukan senang nak ada pekerja mcm ni....hujan ke panas ke..redahhhhh je!
nak tau dia keje ape???? dia adalah chargeman...!

ok..dah...! takyah puji dia lebih2..nnt mulalah kembang semangkuk....

heheheheh, uolls semua jgn lupa...saya pun dah dpt anugerah ni tahun lepas...ini bermakna...saya lebih cemerlang dr asben saya...huahuahuahua....kerekkkknyeee!

flashback balik yeee.....
dan pic ni akan ujud lagi sekali....tapi asben lak yg pegang anugerah tu....cayalah! dan saya akan pastikan..tiada lagi background kerusi tu lagi! ye..saya akan pastikan!

dan yg paling best, asben dpt anugerah, saya lak byk terima ucapan tahniah dari kawan2...biasalah..asben saya pemalu dan saya pemalas...erkk..silap..! saya peramah...sebab tu kami jadi suami isteri...! heheheheheh....

ni semua rezeki...ALHAMDULILLAH...!

4 comments:

aqis090209 said...

tahniah kak b... eh silap..tahniah mahathir... hehhee...

NeenaAnuar said...

Congrats Sis!!

Cik Yayang said...

Tahniah buat Suami Aby..:p
Tiba2 teringat lak kt mee hoon sup Aby..hehehe...bila la gamaknya perancangan nk g mandi air terjun kt umah Aby tu menjadi kenyataan yerk :p

Faradilawati bt. Ahmad said...

hehehe tahniah buat dua2 sekali sbb dah cemerlang suami isteri..