KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, November 6, 2009

Hari Pembentangan Projek KIK

Hari pembentangan dah selesai...keputusan pun dah tahu...kumpulan saya hanya saguhati je...oklah tukan!
wah-wah....saya mcm nak buat show ajekan...
zoooommm sikit....!
masa nak naik tu saya punyalah gabra...sejuk2 tangan...tapi bila dah start...rasa taknak berhenti lak..! hehehehehe..tapi tobat le...taknak dah jadi pembentang....
walaupun saguhati..tapi saya sgt2 happy...sebab ahli2 group saya semua cool...dan yang paling penting...projek group saya kali ni...kami pandai2 sendiri je....! see, siap gak..tak menang tu tak heranlah kan...

tapi kalau ada peluang lagi..saya nak buat betul2...sebab saya baru paham...pasal KIK ni...!
ni gambar sebelum presentation...
dan ini gambar selepas presentation...

p/s : buat benda yg tak paham bukan senang tau uollss....


No comments: