KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, July 15, 2010

Selamat Pengantin Baru...Ain & Suhaimi

4 dan 5 Jun 2010
hari2 keseronokan, kegembiraan dalam keluarga saya

hari2 yg menunjukkan betapa kasih sayang antara keluarga bertaut rapat.....dan hari2 terakhir kebahagiaan arwah abah

Saya mintak maaf pada adik saya, Ain sebab lewat meng update pasal majlis kawen ni...dan lewat juga saya mengucapkan tahniah atas perkahwinan ini...tabik spring la kat dia..cinta PJJ dia menjadi...bukan senang dia nak akhiri hubungan dia dgn perkahwinan...susah sgt...lebih susah dari buat jigsaw puzzle 5000 tu...

selamat pengantin baru, tahniah dan selamat berbahagia sampai ke akhir hayat..!

untuk entry ni saya share dulu pic2 yg saya ada...akan dtg saya update dgn pic dr photographer lak ye
inilah pelamin anganku....saya dok berangan nak pelamin ni...alhamdulillah, adik saya yg dpt...


ikut peredaran zaman...tema hitam putih jadi pilihan...yg penting dpt iphone.. syg betul saya tak snap hantaran dr pihak lelaki...dia dpt notebook apple you....i jeles2..i jeles...! gubahan dr pihak laki pun cantik....tema merah hitam...
pakaian untuk nikah....mmg lawa giler..! kalau saya muat ni..maunye saya beli bundle! sebab nak beli baru saya tak mampu..! kawen jelah dia merasa lakai baju harga rm1k....sendiri pilih, sendiri tempah..!
kyra dan aqil...
kyra tersengih2 mintak tolong....make up dia lak....oowwwhhh NO!

dalam bilik pengantin...
kami wanita2 hebat...! tema baju malam tu..jubah hitam..!
sebelum akad nikah....ni jelah pic yg ada dlm kamera beta..wajah abah ceria malam tu....abah sempat ckp kat kitaorg...leganya dpt selamat nikahkan semua anak2nye.....

paling saya terkejut bila lafaz dah disahkan hanya dgn sekali je lafaz...adik ipar saya menangis sambil menekup muka...pengantin laki yg nangis! so touching!

dan dah jadi kebiasaan, lepas nikah mesti ada sanding gak malam tu..walau kul 11 malam sekalipun..mesti ada sanding...tapi pic dia sanding malam tu takde lak dlm simpanan kamera saya...yg ada gambar bunga api...sungguh2 meriah


bunga api ni pun dah kira mcm adat kat kg saya...semua adik beradik saya dpt merasa pengalaman ni....mmg betul2 rasa jadi raja beb..!


wajah2 dihari persandingan...

takde ape saya harapkan melainkan adik ipar saya dpt menjaga adik saya dengan sebaik yg mungkin...semoga perkahwinan ini menjanjikan 1000 kebahagiaan buat mereka...insyaallah....

dan saya harap sgt..majlis perkahwinan ini dpt memenuhi segala impian adik saya....sebab saya rasa mak dan abah dah buat yg terhabis baik untuk majlis ni....

Istimewa untuk abah..."abah dah buat yg terbaik untuk kami semua...terima kasih menjadi abah yg sgt hebat dan menyempurnakan tanggungjawab dgn sempurna"

No comments: