KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, October 1, 2010

sape suruh conteng!!!!!

ok, ni kesah pasal makcik dan pakcik yg garang...

ye..makcik dan pakcik ini sgt garang....gambarnye tak boleh disiarkan sebab pakcik dan makcik tersebut sgt dan tersgt...sgt malewwwwwww

kesahnye begini...

satu petng tu...ada sepasang suami isteri sedang berehat santai di atas katil di bilik mereka...jgn tanya ape dia buat atas katil je...just know, diaorg berehat santai atas katil!

rehat punya rehat...santai punya santai..terlelap la sekejap....

tiba2 si makcik ni tadi terjaga...terasa heran tiba2...apesal senyap sunyi keadaan umah tu...toleh2 kiri si pakcik tu sedang lena diulit intan...dan toleh2 kanan....

OMG....

OMG....

OMG....

katil aku!!!!!!!!!!!!!!!!! jerit si makcik

si pakcik lak terpisat2 bangun..tengok kejadian yg sama...

ape lagi..sipakcik bertukar warna...purak2 garang terus pi dapur bawak pisau...

...kecut perut la makcik tengok kejadian tu...walaupun tau pakcik tu tipu jeeee....saje2 bikin gertak...

pakcik : sape buat ni

anak pak dan makcik : yaya laaa....(sgt jujur dan mcm nada tak puas hati)

pakcik : sape suh conteng2 kat sini...nape nak conteng kat kertas....

anak pak dan makcik : yaya tak conteng...yaya dukis-dukis je...(lukis2)..still suara mcm tak puas hati

makcik : potong tgn dia tu abah...(menjadi batu api adalah tabiat makcik tu)

anak pak dan makcik : sori abah...yaya sori abah...janji tak buat lagi..yaya lukis kat kertas je...sori abah...(dlm perasan pura2 sedih!)

pakcik : skang ni...pi amik sabun, kain...cuci sampai hilang semua..kalau tak hilang potong tgn tu...


alternatif pertama...amik lotion dan span...(idea merepek si makcik yg tak menjadi)


cuba lagi.....sampai boleh...! jerit si pakcik dengan poyo nyee....


memang tak boleh gak


sampai bolehhhhhhhh! sampuk si makcik dengan eksennyee


alternatif ke 2...kain basah je....tonyoh sekuat hati


tak boleh la mama.....tak boleh hilang ni...merayu2 la si anak tu....pakcik dan makcik tu sebenarnya nak gelak...tapi lagak garang...control2


anak pak dan makcik : mama, kita beli katil baru jelah...

makcik : mana ada duit...yaya kena bersihkan sampai hilang...sape suruh conteng!

anak pak dan makcik : yaya ada duit...bykkkkk....(merujuk pd duit raya yg dia dpt tu)

mmg best tgk drama tu....sweet je tgk kyra yg tgh byk akal tu...bila dah putus asa dgn ape yg dia buat semua tak menjadi...dia terus ckp kat makcik tu...

"mama tido je kat sini..jgn pandang kat sini tau (tunjuk arah yg dia conteng tu)...tido je kat sini !"

mmmm....mmg sgt la bijak...!

lepas kejadian tu masing2 serik....

si anak serik lagi nak conteng2

makcik dan pakcik tu serik nak berehat santai sebelum anak tido...

sekian, tammat..!

3 comments:

mrs.hanibunny said...

wei baya... kalau aku summit entry ni kat polis rasa2 ko kena tangkap tak sbb dera anak sendiri... sian aku tengok si kyra... wakaka... tapi tak tahan bila dia suruh ko tido jangan pandang dia conteng tu... hahah kalau dia suruh tido luar lagi lawak aku rasa... hahahah

MahaSayang said...

tulah cida...kalau ko berada di tempat kejadian maunye gelak guling2...kyra mmg dah byk akal skang ni...mcm2 keletah dia skang ni

marlinda said...

tu baru sorang... kalau macam aku???? hehehe tp yg suka menconteng hanya yg no 3 tu.. ariff haikal.. huh pantang dpt pensil or pen...tp tak lah sekreatif kyra.. aku punyer hangin tu yg dia nak buat pun pikir dua tiga kali tu.. hihi