KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, November 11, 2010

Happy Birthday Nur Khaira Mardiha




HARI NI....11-11-2010.........ADALAH ULANGTAHUN NUR KHAIRA MARDIHA YANG KE 3 TAHUN.......

jOM flashback kyra start 1 bulan, 1 tahun, 2 tahun dan sampai skang....3 tahun

Masa ni kyra baru genap 30 hari....rupa dia mirip lelaki kan...tapi rambut dia sgt hitam berkilat...baby umur 30 hari...kejenye adalah tido-tido dan tido

ni waktu kyra genap setahun...pada 11-11-2008...masa ni dah pandai jalan ...seronok sgt2 la kalau dpt lepas camni...

kyra masa umur 2 tahun...cantikkan rambut dia.....

pic terbaru....3 tahun....skang ni mmg dah mcm kak nam...asal kena marah, dia mesti tanya kenapa marah dia....siap merungut2 lagi...kdg2 tu rasa lawak..tapi kalau masa tu tgh geram...mmg akan bertambah geram laaaa kat dia...


beedarling rindukan kyra tembam mcm ni...bukan tembam mcm yg tudung biru tu......tapi tembam mcm masa umur dia 4 bulan tu....geram...sedap je nak kiss dia...

khaira is 3 today....sebagai ibu..rasanye dah 3 tahun ni...saya dah lakukan yang terbaik untuk khaira...saya tak harapkan ape2 kerana saya anggap khaira adalah anugerah Allah kepada saya dan asben yg tak ternilai...saya dan asben saling mengingati...kami perlu menjalankan tanggungjawab membesar, mendidik dan memelihara dengan seikhlas-ikhlasnye...

dan dikesempatan ini, saya mohon kepada Allah semoga berkatilah kehidupan khaira dunia dan akhirat..berilah kehidupan yang sempurna kepadanya...panjangkanlah umurnya...kurniakan lah kesihatan sepanjang hayatnye, anugerahkan kepada khaira pemikiran yang cerdik, bijak dan pandai serta hiasilah peribadinya dengan akhlak2 yang terpuji agar mudah untuk khaira menjadi solehah dan ahli syurga Firdaus seperti yang telah Engkau janjikan....InsyaAllah...Amin-amin ya rabbal alamin



3 comments:

MaDaM LiEzA said...

selamat ulang tahun kyra.... moga jadi anak yang baik....

joijoi80 said...

dah besar pun anak dara bee... becok pompuan kita fahamla tp yg lelaki pun sama naik becoknyerr...

Superstar Suri said...

dah besar dah kyra.. mata bulat! mcm kartun jepun. heheheh..