KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, November 8, 2010

Radja - Maaf

korang minat band radja??????

tak minat sudah!!!!

beedarling mmg minat band ni sebab lagu2 dia yg best2...

muka ahli esp vokalis mmg indon habis...tapi bila diaorg nyanyi boleh cair....bukan cair tgk muka diaorg..tapi cair dgn lirik2 lagu diaorg tu....

ingat lagi lagu Jujur yg meletop2 kebaboom dulu tu....pastu lagu Tulus yg mantoppp tu...lagu2 camtu la yg buat beedarling lupa diri tu....cehhhhhhhhh

tak lama pastu..tenggelam jap band ni...and...lately....havoc balik dgn lagu baru....tajuk terus terang tu...tapi beedarling tak minat sgtla lagu tu...

beedarling terpikat meleleh air liur dgr lagu.....



korang layan laaa...syiokkkk kooo....

bila aku salah tolong maafkanlah
ku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah


* aku ingin selalu bersamamu
walau senang, walau kita susah


reff:
mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah


korang rasa2 nape beedarling suka dgn lagu ni????? sebabnyeee....beedarling suka melodi dgn lirik yg simple2 jee...takyah terpekik terlolong nak nyanyi sampai terputus urat kentut...tak perlu nak berpuitis sampai berbelit2....simple2 mcm ni pun gue bisa paham kok yg tersurat dan tersurat!!!


p/s : apesal la indon ni hebat2 cipta lagu..kuat makan jamu ke ape diaorg ni????


No comments: