KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Saturday, December 25, 2010

7 tahun...kasih dan sayang

Happy Anniversary

hari ini...25 DECEMBER 2010..adalah hari ulangtahun perkahwinan beedarling dan asben yang ke 7 tahun...yeaaahh...7 tahun sudahhh...SYUKUR ALHAMDULILLAH


7 TAHUN DULU....saat pertama kali saya berada dlm dakapan dia...eerrrmm...sungguh indah...!

kami bertiga....cinta, kasih dan sayang....


Kepada suami saya, TERIMA KASIH yg tak terhingga atas segala-galanye...saya tau saya belum menjadi isteri yg terbaik untuk anda..tapi anda adalah yg TERBAIK untuk saya...saya syg anda....sehingga ke akhir hayat saya...



Sepi sampaikan salamku
Setia cintaku kepadamu
Semoga ke akhir hayat
Kami disatukan... oh... oh...

Kasih
Cintamu bak dian di tiup angin
Kerdip mencari sinaran yang
Menyakinkan di hati...
Selagi ada terpedaya
Tak mungkin kita bahagia
Ambil yang jernih buanglah
segala keruhnya...

Rimbunmu yang penuh
Onak duri ku doakan menjadi
Haruman di taman inderaloka
Berwarna-warni untuk kita nikmati

Ku semikan kasih sayang
Untuk kau pelihara
Sebaiknya diwaktu suka
Disaat duka
Kala bersamaku

Engkau ditakdirkan jadi milikku
Aku bahagia jadi milikmu
Semoga hingga ke akhir hayat...
Kita disatukan...

Engkau ditakdirkan jadi milikku
Aku bahagia jadi milikmu
Semoga hingga ke akhir hayat...
Kita disatukan...

4 comments:

kak Erna said...

salam mahasayang..
Happy annivesary..sama kita..tapi mok cik dah 28 tahun..

joijoi80 said...

7 tahun usia perkahwinan kita kan . macam jagung baru tumbuh.. byk lg liku2 yg perlu di tempuhi...

selamat menyambut ulang tahun ke 7...buat bee ngan asben..

apesal x jumpa kat family day ye???? nampak khyra ngan asben bee aje?

joijoi80 said...

heheheh.. aritu ader menyepi diri aje.. nak buat cam ner asben sebok.. kami 2 branak ader ajer tp terpencil la sket...

masa main pasir kat tepi laut tu....tetiba ajer nampak asben bee ngan anak so cari juga wife...xder le plak... bizi shopping apa....

joijoi80 said...

hehehhe..senang cam ni... kelakar pun ader.. chat online pun ada...

bile nak pi pulau kapas? heheh kat mana pulau tuh... bab pi ramai2 tu kena tanya asben .. teringin juga nak join..

haritu napa x tambah semalam.. kita org sambung lg smalam.. bleh je minta diskaun bilik. zam tempoyak pun sambung semalam tp depa ambik rumah sebuah. adik bradik dia dtg kendian