KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, December 15, 2010

puas hati...:)

susulan dari entry pi shopping2 kat ikea hari tu....

ingat lagi rak kasut???? iyezzzzzzzzaaaa.....hero saya sudah pasang...dan gegirl saya sudah rasmikan

nak tengok...nak tengok????......



cantik tak????? merah menyala lagi....banyak sebab kenapa beedarling nakkkkk sgt2 beli benda alah ni...


pertama, umah beedarling kecik joooo....ruang laman sgt terhad...almari kasut yg murah adalah sgt tidak tahan..yg jenis kayu jati..harga taktahan...itulah sebabnye...beedarling nak beli sgt rak ni...asben tak bg..beedarling guling2 nak jugak..bila dah beli..beedarling gelek2 muntut suka!...puas hati! hahahahaha....jimat ruang kan....!


kedua, beedarling jenis tak suka sgt kumpul kasut...adalah 3-4 psg kasut yg masih boleh guna..selalu guna sampai rosak..pastu baru kepingin nak beli lain...takde koleksi kasut yg melambak...so, sesuai la kan rak mcm ni...kotak atas tu..khas kasut asben tengah2 rak kasut beedarling...dan yg last sekali..adalah utk kyra...! 1 kotak rak tu bolehlah masuk dlm 5-6 psg kasut...sgt2 sesuai utk small famili mcm saya

dan ketiga....nak ajar anak dara ni berkemas....biar pandai handle brg sendiri...balik umah..bukak kasut...letak sendiri...biar jadi kebiasaan..

ok, cukuplah tu...ni bukan entry nuffnang nak iklan lebih2...nuffnang pun kedekut taik idung masin...nak redeem 50 hinggit pun berkurun nak tunggu...korang kalau berminat..pi ikea sendiri...rak ni ada 2 warna...hitam dan merah....harga, rm119 aje....mmg berbaloi!

3 comments:

joijoi80 said...

cantik2..hhehehehe..kat umah pun pakai rak yg murah..dan sgt daif juga.... buat semak mata memandang ajer.. tp apakan daya ...byk benda lain kena beli lg.

MahaSayang said...

tulah..sebelum2 ni pun pakai almari kasut biasa2 je..tapi tak sampai setahun...dah buruk...sebab letak luar kan...hujan-panas-hujan-panas..mana tahan....

kak Erna said...

salam mahasayang..akak pun dok terpikat la..dengan tempat kasut tu.warna..dah tentu menarik..boleh tutup lagi..jimat ruangkan..