KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, June 17, 2011

thank u, fren...silalah beli lagi..:)

alt



a hug and love to all my friends as much support....

nak tau pesal blog tak update2...sampai tahap berkurun lama...
sebab...i jadi businesswomen tau u....
dari main2....terus serius...dari 11 jadi 70...korang tau i business ape???

taraaaaa...........



kain pasang.....sengaja aku takmo kecoh2...saje2 business dgn member sebelah meja kat opis..pastu merebak kat meja lain....pastu merebak lagi ke opis lain...lastnye satu bangunan dah tau....

ok, feel meniaga sgt2 terasa bila brg yg dijual laku...pastu dpt sambutan...org ni belek..pastu sipolan ni pin belek....syiokkk sgt..tak beli takpe...tgk2 pun penjual rasa seronok...seyes!

ingat lagi 2 minggu lepas...aku bawak 11 pasang je...tak laku sepasang....balik kg...mak bg aku semangat...so, beranikan diri letak modal..amik 20 pasang....tak sangka2 laku 16 psg....balance ada 5 psg lagi...nak jual tak syok sebab tak byk pilihan.....sekali lagi...beranikan diri...tambah lagi 45 psg....hah ko!!!!!!!!mcm goreng pisang panassss...larissss sesangat

aku saje takmo jual online sebab aku selalu terkena...time order, kemain bernafsu...tapi bila brg dah sampai ... keciwa...tak sampai tahap piawaian kepuasan hati aku

aku jual kain pasang jenis...
1) sutera crepe...harga RM48 saje .... SGT LARIS
2) SERAI wangi...harga RM60 saje .... KAIN NI WANGI...CORAK CANTIK...
3) english cotton ori...harga RM68
4) washable silk...RM65
5) s'pore juaquard...RM38

paling laris kain jenis sutera crepe...sebab dia ala2 corak batik sutera...bila dah batik mcm tu...ramai le geng opis nak beli...sebab kan kitaorg semua disunatkan pakai batik on thursday....

kain..ada kualiti yeee...walaupun murah...TAK PECAH, SEDAP PAKAI (ayat yg dah berbuih aku ckp time org belek kain)...kain elok...dan atas dasar sesama insan...(ecehhh)...method byr...adalah hutang...2 kali gaji...kalau nak byr cash lagi bagus...tapi aku buat business cara nabi...cash ke hutang ke...harga sama...untung pun takdelah berlipat ganda...alhamdulillah

dgn rasa bangga dan besar hati....aku nak bgtau...mereka2 ini adalah antara yg berhati budiman...
1) SUHANA FANSURI........BELI 6 PASANG....
2) HUDA ..... 5 PASANG
3) HANIM (boss aku)....4 PASANG (halal ye..walaupun mcm kena paksa...ahakkksss)
4) ZILA...4 PASANG
5) KAK SHIMA...4 PASANG
6) PN. KHA (my big big boss)...3 PASANG
7) UJIE...3 PASANG

dan 36 org lg member yg sgt budiman yg dah beli jualan aku ni.....TERIMA KASIH BANYAK2...
sorilah...takleh nak sebut sorang2 kat sini...berjela2...kang pjg beno entry ni..

dah jual 70 psg...rasanya nak stop sekejap...nnt kalau ada modal lagi bolehlah business lagi...

dan seperkara lagi....balance kain pasang tinggal 4 pasang je...


harga kain tetap sama...walaupun jualan kali ni ada model....sampai letih model posing...pic last...nangis!


ni kain sutera crepe wangi...harga 48 sahaja....tinggal 1 je ni...


ni kain s'pore jaquard....harga 38 jewww....


s'pore jaquard gak...warna hijau...harga 38 gak

dan s'pore juaquard..merah...harga sama...38 gak ni...

so, pada sape2 yg minat nak tgk...bolehlah calling2 aku...tinggal 4 je ni...nak lelong takleh..kang marah lak pembeli2 di atas...so, aku kekalkan method byr...tetap hutang 2 kali byr...

SEKALI LAGI...TERIMA KASIH PADA SEMUA YANG MEMBELI...BULAN DEPAN I START JADI CETI....JGN LAK BILA NAMPAK I TERUS LARI...I KAN STAF BENDAHARI...TAK BAYAR, I POTONG GAJI....ADA BERANI....???...hahahahahahah

No comments: