KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, September 8, 2011

Hari Raya 2011

SELAMAT HARI RAYA SEMUA...


maaf  bebanyak ye sedara2 semua...dah seminggu raya...baru ni terhegeh2 nak update entry pasal raya....entry wish selamat hari raya pun nan ado...korang anggap jelah entry ni 2 dlm 1...wish selamat raya dgn citer raya terus...


apepun, permulaan entry ni....aku nak mintak ampun dan maaf pada semua....mana2 entry aku yg buat korang meluat, sakit hati...itu semua adalah tidak disengajakan...sebab tujuan entry2 yg aku publish just like my diary...takde niat nak lukakan korang semua...

raya tahun ni....huwaaa...sadis..! sebab kena raya belah mertua...ek elehhhh...sadis la sgt!...adatlah, dah kawen..kenalah rotate..tahun lepas raya kg aku...tahun ni..kenalah redo raya umah mertua..ye dok...


sama je feel raya tu...selagi ada mak....tak kiralah mak mertua atau mak sendiri....suasana raya mesti meriah....kalau takde mak..ntahlah....ade ke tak lagi feel raya ni....kan....


dah jadi trend skang ni...pagi raya mesti ada photoshoot....kalau dulu berduyun2 pi lepak kedai gambar..walaupun background tak bape menyelerakan, .skang takyah dah...mana sompek yolah...janji ada pic raya....masuk je raya ke 2-3....memasing upload pic dlm FB....aku kena spent 1 hari dok ralit tgk pic raya org...mana patut kita komen...kita komen...kutuk2 dilarang ye...


silalah perhatikan....wajah ceria aku dipagi raya....terasa 'suci' sgt...maklumlah, lepas menerima dan meminta maaf....lahirlah nur disitu...chewaaah!



kyra bersama sepupu2 sepapatnye...yg ni cuma cucu2 girl...ada lagi 2 girl tapi tak raya sekali....




pic wajib ada....posing berkepit....



kyra comel ikut sape????? tentulah ikut mamanye....


satu lagi pic wajib ada.....ber3...inilah keluarga kecilku....



ok, tahun ni..cuma 5 beradik sahaja yg beraya bersama...yg duduk tu..MIL aku...diapit kak nyah (pink) dgn kak yang (purple)...yg berdiri....mat khir, mizah dan asben....





keluarga besar asben...walaupun tak cukup forum....


dan....akhirnye...aku declare..inilah pic terbaekkk raya tahun ni.....terserlah kecomelan masing2....dengan tema yg sgt jambu....asben pun gigih ku paksa pakai pink....huahuahuahua

utk lengkapkan raya....hari ke 2 raya...terus gerak balik melaka....hoyeeehhhhh....



No comments: