KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, November 11, 2011

11-11-11...Happy Birthday, KYRA

11-11-11

Beautiful number for beautiful day..

..Happy Birthday...

NUR KHAIRA MARDIHA is 4 today




Diam tak diam...dah 4 tahun kyra hidup bersama aku dan en.asben...menjadi pelengkap kebahagiaan antara aku dan suami...gelak ketawa dia adalah yg paling bernilai dalam hidup aku...

dikesempatan ni, aku nak berterima kasih pada en.asben...sebab dialah sebenarnya yg menjaga kyra...erk, bukan aku tak jaga...tapi aku taklah se'alert' abah dia...en.asben sgt2 membelai kyra...dia cekap memenuhi ape je keperluan kyra...mmg betul org ckp..syg anak macam menatang minyak yg penuh...so, aku tak hairanlah kalau kyra...every second mesti nak sebut abah....

terima kasih Allah, kerana menganugerahkan kyra dlm hidup aku...4 tahun aku bahagia bersama kyra...semoga hari2 yg akan mendatang kami sekeluarga terus bernafas dibawah rahmatmu ya allah....

kyra,
I'm so grateful that I have you as a daughter. Happy Birthday Darling...




--

1 comment:

farizatul said...

Happy 4th birthday khaira...nnti thn depan sekolah sama ngan zafira ye...leh kawan sesama...