KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 27, 2011

Fun Day @ One Utama

ok, sekarang mmg sangat malas nak mengupdate

kena keluarkan azam nak jadi blogger tegar dlm wishlist tahun 2012...ok, tak hingin dah!!!!..nuffnang, aku sedekah je rm36.30 tu...buat la pelaburan ape patut..payah beno nak claim...so, sila simpan!

sisa2 masa yg tak seberapa ni..sempat gaklah mengupload pic yg berumur 2 bulan...gila lama..!

nak citer balik suka duka peristiwa dlm pic ni pun dah lupa...

so, aku just share pic jelah...

mana2 mall yg aku pegi...main target aku mesti kiddy play land...of course la utk kyra kan...kiddy play land kat jusco 1 utama the best...

Oh how I loved the ball pool!







Welcome to my lovely kitchen...kyra ckp, mama punya kitchen cabinet warna merah, kyra punya warna pink....abah punye...??? dah-dah...takyah merepek...











ok, setiap bulan at least sekali mesti kena bawak kyra kat tempat2 mcm ni...kalau dulu asyik pi tesco, 1 utama..tapi skang ni...kat Jusco Aeon Rawang pun dah ada..dah senang...takyah redah KL dah...

selalunya kiddy playland kat jusco mmg terbaiklaa...tapi kena byr..tak silap..15minit rm3...kyra selalu kenakan aku...dekat rm20 sekali main..korang kira sendiri bape jam dia buat playland tu mcm umah dia sendiri...

en.asben sgt setia menunggu...aku idok lee....5 - 10 minit dah panas punggong...terus jalan buat window shopping...hahahahah


ok, taktau nak buat ending mcm mana...TAMAT







--

No comments: