KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Sunday, December 25, 2011

Selamat Ulangtahun Percintaan 8thn

Alhamdulillah, 8 tahun sudah....

kalau dikira umur manusia...8 tahun tu dan masuk darjah 2 kan.....

seperti perkembangan manusia...8 tahun tu kira dah besar, dah pandai membaca, menulis, mengira...dan seperti itulah kehidupan aku bersama en.asben selama 8 tahun ni..

bersama dia..aku dah pandai membaca kasih sayang dia..peel dan perangai dia..tabiat dan kegemaraan dia..semua aku dah kongker..

bersama dia..aku dah pandai menulis...menulis nota2 dan angan2 dia...bebelan dia..nasihat dia...semua aku dah set dlm mind aku...

bersama dia...aku dah terlalu pandai mengira...mengira percaturan hidup aku dan dia...ape yg di impikan dan target2 yg kebanyakkannye kami berdua yg rancang...oh, kira hutang pun kira hebat gak...heheheh..

susah aku nak gambarkan betapa hebatnye dia....dan i'm very love how simple he is...

dan pic2 ni antara yg terindah dlm hidup aku dan dia...





mungkin gambar2 ni sudah usang utk ditatap...tapi nilai dan makna disebalik gambar tu terlalu tinggi dan sentiasa akan mekar...

SELAMAT ULANGTAHUN UNTUK KASIH SAYANG DAN PERCINTAAN SELAMA 8 TAHUN INI...






--

No comments: