KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, March 30, 2012

Kadang2 dengan hiburan pun aku boleh INSAF...

Islam itu sangat indah walau dimana2 saja...asalkan tidak lari dari hukum dan syaraknyee...yakinlah islam itu sgt indah...

aku manusia yg serba kekurangan, tak sempurna....

menghayati lirik lagu ni...sgt syahdu...tak sangka2 airmata bergenang dan lafazkanlah astagfirullah....subhanaallah...sesungguhnya hanya ALLAH yang bertahta di hati...


Opick - Rapuh

detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan

seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
kupersembahkan kepadaMu
yang terindah dalam hidup

meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadaMu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu

maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta

detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu

** Ya allah, aku gigih mencari kesempurnaan cinta pada manusia (suami) tanpa aku sedar...sebenarnya cintaku padaMu masih belum sempurna...pesan suami ku, Sayangilah dirinya asalkan tidak lebih sayang itu dari sayang aku pada ALLAH swt....insyaallah..kita saling ingat mengingati yee...ALLAH kekasih abadi kita semua... 






-- 

No comments: