KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, March 15, 2012

TAIPING with LOVE...imbas kenangan 10 tahun lalu...

Kembali berblogging...

Ada masa jgn sia2kan ye....

Ni kisah weekend lepas...habiskan masa berholiday....holiday bajet2 je...

Sebenarnya ni plan masa nak sambut anniversary ke 8 , 25dec hari tu..tapi skang ni baru berkesempatan....sambil tu byk tujuan lain gak...


Nampak mcm pic biasa...tapi kat sini lah tempat Aku dan en.asben jatuh cinta..cuma cara dia sgt sweet..bilik aku kat tkt bawah, bilik en.asben kat tkt atas....asal kat tangga je terserempak..en.asben control hensem, aku lak tersipu2....hahahahahah...sweet sgt uolllsss....


Lepas 10 tahun, kami dtg balik kat hotel ni...skang dah boleh posing kepit2.....dan kami cipta lg kenangan ka hotel ni..kali ni bersama kyra lak....



Tempat jatuh lg dikenang...ini kan pulak tempat jatuh cinta.......Hotel Seri Malaysia, Taiping....segar dalam kenangan....kalau aku jutawan, lama dah aku beli hotel ni....hahahaha...buat muzium...

Rasanya lepas ni lebih kerap dtg sini..sebab sg sesuai untuk holiday bajet, lepaskan stress, bawak anak pi zoo, makan2..eh, byk gak aktiviti boleh buat..

Taiping with love....4 ever









--

No comments: