KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, October 28, 2008

N3 special..dedikasi untuk cida

nak tau siapa cida...
ramai yg tanya aku..sape cida..kalau single ramai nak masuk meminang...
cida tu..orgnye hitam, rambut kerinting ala2 org negro..muka byk panau...jerawat batu lak tu...sudikah org yg bertanya tu nak meminang..???
kahkahkahkah...

habis study aku lost contact dgn dia...tapi sejak aku dah keje..8 jam sehari online ym..so, aku rapat lah balik dgn dia...dia menjadi sahabat siber aku yg paling ngam...sampaikan sanggup tuisyenkan aku cara2 buat blog...bagus laaaaaaaa...


Inilah cida....buruk kan.......hahahahahaha.....cun ape...sweet je...sopan lak tu..ye ke cida...sila jawabbbbbbbb

cida..sorrylah ye...amik pic ni kat fs...aku suka bangat pic ko ni..nampak matured..aku suka!


pic ni pun aku suka..sebab mahal muncung gaya gitu...ko je yang boleh buat..

Anyway..aku dedikasikan n3 ni utk ko...selaku member yg sulung follow blog aku...tq byk2 atas tunjuk ajar...walaupun kelam kabut..tapi jgn risau aku pahammmm...

love cida....

1 comment:

Suki Cida said...

heheh terharu la... muahaha... tak ada benda la... aku rasa melalui blog la kita lebih kenal dengan org... terutama ko yang dulu boleh kira rapat dengan aku, kini ko dah ada kehidupan sendirikan? So sedikit sebanyak walau jarang kita jumpa ke apa aku tahu cerita2 ko... so aku sanggup berkhimat tuk ko yek... jangan riso. No charges... heheh