KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, November 11, 2008

Berita gembira...Alhamdulillah

hari ini..11/11/2008....selain dari hari jadi anak aku, kyra..hari ini jugak adalah hari bermakna dlm hidup aku..setelah 7 tahun aku berkhidmat kat sini..inilah kali pertama aku rasa dihargai...

aku dapat surat ni tadi..dari BSM...sahlah...aku dapat anugerah perkhidmatan cemerlang....waaahhhh..seronok nye...Alhamdulillah...
tak sangkalah pulak dpt surat ni pd hari besday anak aku...ini semua dinamakan rezeki kan....
yang ni..surat jawapan hadir ke tak....InsyaAllah...aku akan hadir
waaah...aku suka hari ni...muka bangga je...motivasi betullah bila sesekali dapat anugerah mcm ni...tak sia2 la...dan di entry ni pun aku nak ucapkan tahniah kepada 2 lagi opismate aku...

ini En.Azrol...haa...dapat gak ye...jgn lupa belanja aku ok! dan...
kak sha...dia pun dpt gak...anugerah cemerlang...cayalah korang...join gue naik pentas...dan jgn lupa kita cari kain..buat baju grand naik pentas ok..!

dikesempatan ni aku nak ucapkan tima kaseh banyk2 kat insan2 yg paling berharga dlm hidup aku...
tentunya suami dan kyra....yg selalu bertolak ansur dgn aku...memberi sokongan dan keizinan untuk aku mencari rezeki...dan...
mak dan abah aku...yg telah memberikan aku pendidikan sehingga aku boleh berkerjaya...thanks you..and love u all soooo much...muaahhh...

2 comments:

Suki Cida said...

congrate!

Faradilawati said...

Tahniah B n the gang
kite org pun tumpang gembira buat kwn2 lain yg dapat tu.

Apa lagi... nanti tunggu depa buat open table la hehehe...