KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, November 11, 2008

Ragam Kyra

saje nak suruh korang layan pic-pic yg aku snap malam tadi...for information..malam tadi aku kemas umah...alih2 barang itu ini..bosan view yg sama je..so..korang tgklah gelagat kyra ni...

mama dah simpan mainan tu..mana dia jumpa tu...nak bawak kemana pulak tu kyra...?
nak repair ape lagi tu...
wahhh..susah payah dia nak letak mainan tu kat bilik sebelah lak...
haaaaa..lepas mainan tangkap lak bantal busuk tu...
nak kemana pulak tu....eee..taktau penat tau dia...berpeluh2 tu...
oooo..nampak ball pulak dah...mana dia jumpa ni..rasanya dah kemas semua mainan tu
korang2 semua ignore je keadaan umah aku tu..buat2 tak nampak je..mmg berselerak..semua keje gegirl ni...mama....susu plzz..penat la...dahaga ni....sukahatilah kyra....janji bahagia....

1 comment:

Suki Cida said...

mata dia galak betul!