KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, November 20, 2008

Bidan terjun...untuk hari yang cemerlang

semua member2 terdekat tau yg aku ni paling tak suka make up....susah, leceh, membazir...(pada pendapat aku laa)...nak pakai lipstik pun aku rasa malasssss sgt...sebab??? ntah, aku pun taktau nape....

disebabkan hari ni...20/11 aku kena naik pentas utk penyampaian anugerah khidmat cemerlang tu...so..kak zie, member opis aku bising2 kat aku..
"makeuplah sikit...dah mcm mayat naik pentas tu...pucat lesi!"

so, aku ni mmg terujalah nak naik pentas....ape lagi...sape yg suruh aku makeup tadi...akan jadi mangsa aku..."kak zie..jom, tolong make up"

sebelum dia pegang je alat2 make up tu...aku warning;
1. jangan tebal sgt
2. jangan guna warna terang-terang
3. jangan sampai berat sebelah...sebelah merah sebelah lagi pudar
4. jangan sampai jadi opera cina
5. jangan

"woi..woi..woi...cepatlah..nak make up ke tak..?"

ok..ok...tapi ingat...jangan dan jangan dan jangan.....
sekali tu dia dapat muka aku...dia tenyeh, tenyeh dan tenyeh tak hingat tau u all....dan aku....stop-stop-stop !
kak zie ckp...
"issh minah ni...sekali aku waacchhhaaaa sekali baru tau!"

ini hasil nyeeeee....eeeeeeiiii..gelinye aku!
tak suka, tak suka, tak suka! tapi aku terpaksa semata2 untuk saat ini...(sorii..mutu gambar tak bagus...not good quality huh)
anyway sis, thanks a lot for being my mak andam bidan terjun...seriously i still love my natural look
betul tak...???? korang rasa mcm mana????mmmmmmm




















































































2 comments:

Suki Cida said...

lawa apa... apa la...bukan tiap2 hari ko dpt anugerah.heheh

nini ruspawan said...

lawa la da make-up.. cun pe..