KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, November 19, 2008

Alahai Suami ku......

saje nak share dengan korang SATU masalah ni...mula2 masalah ni biasa2 je..lama2 aku takleh nak elak lagi pandangan aku...asyik ternampak je masalah ni..sebab masalah ni ada kat merata2 umah aku....

dulu...mak aku selalu citer kat kg aku adelah sorang kontraktor ni...dia mmg pandai buat umah...cantik je..mmg jarang org komplen...tapi aku tak caya..sebab bila aku pegi umah kontraktor ni..aku tgk tangga dia pun tak bersimen, dinding pun tak habis plaster..bumbung pun ade terlopong lagi...pastu mak aku ckp adatlah tu...dok buat umah org..umah sendiri tak siap2...

mmg aku tak caya teori mak aku...tapi dah jadi kat aku..barulah aku paham...buat pengetahuan semua, suami aku ni...mmg mahir bidang2 elektrik @ wiring...ada gak buat part time buat wiring umah org @ kawan2...ramai gak kata dia buat OK...kemas..

tapi korang tgk le umah aku ni @ umah dia sendiri....
ni..main box suis...korang tgk...tutup pun takde...pastu.....
ni haaa...wayar yg terjuntai ni...sepatutnya untuk control kipas tu...tapi disebabkan aku pakai yg kipas remote...so, wayar ni pun terjuntai...skang tgk le...dah boleh sangkut baju kat wayar ni..semak mata akak ni....!...pastu,
ni ape lak yg sejemput ni...sepatutnye untuk lampu dinding...ni semua kes tak siap le ni...dan..lagi satu...
wayar yg melingkar2 ni...ni untuk emergency light...mana lampunye ni...poning den...
ni semua keje empunya pic ni...ape peace2...cepatlah u, settlekan...semak betul mata ni...kalau tak, i upah org je buat semua tu..tapi u bayar!...

1 comment:

Suki Cida said...

jadi teori mak ko betullah kan? wakakak....