KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, November 26, 2008

Di suatu senja....

senja semalam kyra buat perangai....aaayyyooo.....benar2 mencabar kesabaran....sejak2 dah setahun ni kelaku dia dah mcm2...dan aku rasa jiran aku pun dah masakkk sgt lah dengan jeritan aku...

biasanya lepas keje..suami aku akan bawak dia ronda2 naik motor...tapi disebabkan hujan semalam..dia ronda2 naik keta...lepas ronda2 tu kyra taknak turun...waahhh..haru2....so, biarkanlah dia dlm keta...mentang2lah keta kancil...dia buat mcm reban...sesuka hati nak turun naik, lompat, panjat...
bila bawak keluar dia nangis semahu2nya...aku tak larat nak bising dah...segan je kat jiran2
pastu...suami aku pun...mainkan peranan...konon2 nak ronda lagi...
waaahhhh...gitu...berjaya jugak memujuk...kahkahkah...kyra tertipu....
ntahlah kyra...mcm2...

No comments: