KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, November 26, 2008

takde chance lgsg!

saje nak citer pasal malam tadi...aku dah plan nak rehat serehat2nya...sebab kepala pening...perut kosong (konon nak diet malam)...so, mlm ni plan nak tido atas katil sorang2....husband aku tak kesah..konon2 memahami...dan aku terlena..adduuiisshhh...syoknyeee....

tengah2 layan dibuai mimpi yg ntah ape2...tiba2 aku dgr bunyi ala2 cicak @ cencurut...dengan malasnye aku bukak mata....sekali tu...
suami : "seronoknye u....ni dah kul 12 lebih..kyra taknak tido lagi"
aku : " ala kesiannye....nape darling...tidolah..."
suami : "dia nak tido atas jugak..."
cittt...tak boleh, tak boleh...malam ni mama nak rilekss...
mama...plzzz.....

aku tak sampai hati dan kenalah terima hakikat..bahawa aku seorang isteri dan mama....takleh ikut kepala sendiri ok...mmg takde chance lgsg!...

1 comment:

Suki Cida said...

kejam punya mak! sian laki dengan anak ko... hahahah