KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, December 1, 2008

Dinner @ ballroom Le'Paris Hotel

sampai2 bilik..aku bawak kyra pi mandi pool...seronok bukan main...sampai kul 5.30..pastu kyra keletihan tertido..so, aku tak dpt join aktiviti sukaneka diaorg...takpelah, aku mmg tak sanggup pun berjemur tentu2lah kyra kena ikut..so..kami rehat je dlm bilik...suami aku je join aktiviti tu...
kyra tertido sampai kul 7.30..gud! konfem dia puas tido..harap2 tak meragamlah malam ni...so..dptlah aku join dinner @ ballroom hotel..grand gak event anjuran kelab ni..simple tapi meriah...
kalau tengahari tadi makan kat warung je...malam kami makan kat hotel...puas hatilah...aku tak dpt snap pic mcm2...bz layan kerenah kyra...suami lak...dok segan/malu/malas/rimas bila aku suruh snap pic..ape daaa...tak sporting lgsg!
dan aku habiskan masa dengan snap pic kyra yg tengah mabuk main hphone...sekali bahasa jerman daaaaa.....sambil melayan member2 berkaroake..inilah dinamakan hari keluarga...dikesempatan ini jugak aku dpt kenal lebih mesra lagi famili2 geng suami aku..dapatlah mengeratkan silaturahim...
dan saat2 yg dinanti2kan..cabutan nombor bertuah..dpt sleeping bag..jadilah ye!

No comments: