KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, December 1, 2008

Famili Day, JPPHB @ PD

29/11/2008
hari keluarga JPPHB, jabatan suami aku berkerja...ramai staf diaorg ni...meriah sungguh ! dan kami mulakan perjalanan jam 8.30 pagi dari UPSI...
perjalanan mmg slow..sebab kami konvoi beramai2...aku mmg teruja nak buat n3 pasal famili day ni tapi payah sikit nak snap pic..maklumlah anak aku ni tgh lasak..nak beware sentiasa..so..sesekali je aku snap gambar...
sebabkan kami semua berkonvoi..jadinya perjalanan menjadi agak lambat...hampir 4 jam..sebab???? sebab takleh bawak laju2..nnt ada yg ketinggalan...dan mcm2 kerenah ada..maklumlah...beramai2...aku ok je!
kul 12.00 dah sampai PD...tapi lunch tak ready lagi...so..kami beramai2 ronda2 ke Teluk Kemang
dan kyra mcm biasa...teruja lebeh2...menangis2 nak gi ke laut...penat2...
ni antara isteri dan anak2 yg join konvoi...mmg meriah...
kul 1 terus gi makan...pastu kena tunggu sampai 2.30 prg..utk check in..ffuuhhh...jenuh tunggu..kalau tau kul 2.30 baru dpt check in..takdelah aku pagi2 bertolak..kul 10 pun ok kan...
inilah hotel yg kami akan menginap...best...aku rasa 3 star hotel ni...
dapat bilik kat tingkat 6...cuma frust dpt bilik yg ngadap view bangunan2 ni...tak best! aku nak sea view..tapi, takpelah!

No comments: