KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, November 14, 2008

Hadiah yang sebenar...

ingat tak lagi entry pasal hadiah besday utk kyra tu...aku ni seorang yg iri hati ok...mana adil abah dia belikan hadiah mcm tu kan...so..aku bebel2 kat suami aku...

Aku :"tak kira, u kena belikan gak yg lain"
suami : "oklah tu..kyra yg pilih sendiri"
Aku : "tak kira...beli gak yg lain...tak aci aaaa..."
suami ; "sukahatilah...lalalalalalala"

tapi suami aku ni ckp je...dia sebenarnya dah beli pun hadiah untuk kyra...balik keje..tgh2 sibuk angkat brg kyra...dia bukak bonet...

jeng-jeng-jeng....
haaaa...barulah gempakk...dan yg tak best sekali tu bila laki aku ckp...
suami : "mama, cepat amik gambar, hadiah abah ni"
Aku : "aiik...mcm paham2 je.."
suami : "wajib amik gambar ni..naikkan balik maruah suami"
hahahahahahaha..tahu takpe..

dan korang2..layan jelah pic gelagat kyra dpt hadiah ni...dengan muka pelik tapi seronok...

macam nak guna ni...angkat dan baling ke????
atau kena tolak??
ooo...kena duduk ke...
ok, let me practice yaaahhhhh...
ok..thank you abah....muaaahhhh....

1 comment:

Suki Cida said...

haha ayat ko lawak giler... buatlah kyra baling... alah tapi dr abah sure jaga baik, cube kalau dr mama... confirm baling yek...

comel kyra geram!