KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, November 14, 2008

Kyra check up setahun...

Semalam petang...aku kena bawak kyra check up kat klinik kesihatan..mcm biasa..bila dah setahun kena lah inject...untuk pencegahan penyakit2 yg dah macam2 sekarang ni....

masa mula2 datang..bukan main lagi kyra..berjalan sakan...dia tak letih tapi mama dengan abah mcm nak pengsan dok kejar dia...

tengah seronok2 buat lasak..jalan sana sini..semua benda di usiknye...nurse panggil...Kyra....!!
timbang berat....: 9.5 kg
lilit kepala...: 44 cm
lilit dada...:46 cm
panjang...:75 cm...
waahhh..itulah hasilnye...baru setahun tu...

lepas tu....step seterusnya kena masuk jumpa nurse...soal jawab pasal perkembangan kyra...semuanya normal!

step seterusnya...inject....aku siap bisik kat suami
aku : "nanti masa kyra injek snap ye"
suami : "taknaklah..ramai org ni...segan!"
bengang gue...belum sempat buat tindakan ape2...suami aku ckp
suami : "yelah-yelah, blog aar tu...tak habis2..."
1,2,3...huuuwwaaaaa...
abah.....help me....
haaa....tulah...tadi main tak ingat...lepas tu masuk keta terus tido..ngajuk la tu!

3 comments:

Suki Cida said...

alah ciannya... pastu bagus la abah sporting :)suke cik cida tengok puan ab dah jadi bloger tegar! hahaha

nini ruspawan said...

salam.. wah, trjumpa blog u ni mmg best baca.. rasa bahagia je memanjang. best kan da ada anak sndiri..tgk keletahnya dalam blog ni pn da tau gumbiranya ada anak sndiri.. skg saya pengikut setia blog u la. sbb mmg best..

Faradilawati said...

Ala ciannye kat kyra
mesti jenuh kena pujuk tu