KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, November 3, 2008

HAI-HAI Perolehan BYE-BYE Akaun Pelajar

Sebenarnya hari ni aku dah kena lapor diri ke unit Perolehan...hahahaha, akhirnya aku dilepaskan juga dari sangkar unit akaun pelajar...takyahlah aku pikir pasal closing akaun, ptptn, kpm, resit, yuran...fuhhh..lega...

inilah meja aku di unit akaun pelajar...aku saje selerakkan meja tu..biar pengganti tempat aku ni settlekan semua...hahahaha, jahat tak aku...
mamat inilah yg kecoh2 suruh aku blah cepat..konon2 nak jadi senior.."woi, ko halau aku ye, esok2 ko tanya aku siaplah..aku letak pengeras.." tapi..korang2 yg kenal mamat ni mmg tahu sgt laa..dia ni gile kuasa, tak sabar2 nak jadi otai...poyozzzzzzzzzzz lebeh...

eh zul oooi, azab le ko duduk unit tu tau...aku nak bgtau ko..betapa lapangnye kepala aku disaat ni..hahahahaha

haaa...inilah meja aku...korang mesti pelik kan, nape meja aku makin kecik...mana ada turun pangkat..actually inilah meja standard kitaorg..cuma masa kat unit akaun pelajar je aku dpt meja besar..konon2 senior..cit..tulah pasal en.zul tu tak sabar2 nak ganti tempat aku...

dan inilah adalah rakan seperjuangan aku...en.zam...plzzz...jgn buli i ok....! i budak baru belajar...mudah2an unit perolehan menjanjikan yg terbaik untuk aku..lepas ni aku kena pikir pasal tender, sebutharga, pesanan belian dannnnnnnnnnnnnn ISO...mampos aku!

Do the best b.....

2 comments:

Suki Cida said...

yah masa lebih lapang!!!! boleh blog!!! ~ setan membisik ke telinga

neeziee said...

tempat baru boleh dapat cemerlang nanti ni.