KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, December 3, 2008

Jahanam lipstik mama...., kyra!

malam tadi suami aku keje...aku dgn kyra ber2 je kat umah...melayan karenah kyra yg semakin menjadi2..dah byk kepandaian baru...kalau hp ni takyah ckplah...hp mainan tak layan..nak yg real gak..bila boring dia sesuka hati je baling...tensen gue!!!

tgh melayan2 kyra, aku terleka sekejap tgk TV...buat pengetahuan semua aku tgh layan citer Obsesi kat slot samarinda TV3 tu...best gaklah..sebab aku minat kat Lisa Surihani dgn Remy tu...so, layannnn jelah...nak2 diaorg jadi hero / heroin lak tu kan...

tiba2 terpana sekejap aku tgk kyra...dia telah membuat onar....
ape dia cari tu...??? korang teka...!
tu lipstik mama....pepandai je dia..letak kat bibir..sape ajar???
kyra...........arrrggghhhh....
tang ni yg aku paling tensen ni...nak melaram tu takpelah...bab menjahanamkan ni yg aku haru ni....hasilnye..lipstik gue jadi mcm ni...
nasib baik boleh guna lagi....dan masa aku snap pic lipstik ni..kyra tgh menangis kena bantai dengan aku...alaaa....pukul2 manja gitu! cuma kyra ni emosional sikit...nangis masuk bilik lak tu..takde sape nak pujuk laaa...

dan u, sendiri mau ingat yeeeeeaaaaaaa.....

1 comment:

lie_nurulz said...

kak,samala kyra ngan anak dara nurul si tisya tu...

habes ranap gincu,bedak suma..

diorang tgk mama dok makeup,derang pun nak jugak..
hehehe..