KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 9, 2008

Keje kat stor.....

lamanya tak bukak blog aku ni...mana taknye...3 hari dok kat stor...tak tgk lgsg pc...tapi takpe..bos aku ckp.."bukan selalu"....so...oklah tu kan

unit yg aku keje skang ni..byk sgt main dgn dokumen...rimas gak aku...tapi bila memikirkan aku belum pun 2 bulan...so saboooo jelah kan...dokumen tender, dokumen sebutharga, naskah2, kontrak2...byk giler...sakit pinggang aku ni...yg nak di susun di rak, nak di tag termasuklah nak di musnahkan..semuanya melambak2...

sebelum keje...aku mulakan dengan pose2 kandid dulu...
tengok tu..zam..dia pening...sambil merungut2..."how to start huh...?" nape dia merungut tau..sebab...dia sorang je jejaka dlm stor ni...so jadi mangsalah dia...
keje tak seberapa..cibuk nak masuk dlm blog aku ni...takpe2..bg chance..pasni buat keje balik ye..jap lagi boss kita sampai...
ni sesi bersantai...mana pic aku ni..takpe2...aku snap sendiri....
jadilah......kenangan kat stor yg penuh bersawang.....

1 comment:

lie_nurulz said...

keje dalam hepi kira okay la kan..

tambah lagi kalo ada kawan yg satu kepala..layann je..