KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 9, 2008

My Lovely.....Anak-anak buah ku...

baru2 ni aku balik beraya haji...dpt berkumpul adik beradik...abang aku dgn isteri, kakak aku dan suami dan adik aku...actually aku hanya 4 beradik je..3 dah kawen dan tinggal adik aku sorang je lagi yg solo...

teringatlah aku nak buat entry utk anak2 buah aku...
abang aku ada 2 org anak....kakak aku ada 2 org anak...aku...ada sorang gegirl..jadinya 5 org cucu mak dan abah aku...

so, let me introduce yuh.....
ni anak buah aku yg pertama...nama dia Nurul Atiqah Binti Baharin...lebih mesra digelar kakak...tapi dia ni selalu berangan nak jadi adik bongsu aku...sorry ye! Anak buah tetap anak buah OK>>>
yang ni...muhammad zaki ashraff...fanatik Dr. Sheikh Muzzafar...tapi bila tanya dah besar nak jadi ape...dia kata nak jadi pemain badminton...haru2...
dan aku selalu rindu kat 2 beradik ni...dan kalau korang nak tau...2 beradik ni takleh bercenggang lgsg...kat mana kakak ada..kat situ mesti ada kakak dia...so caring yuh!..mereka ni adalah anak kakak aku...
HAAA....ini...very the debab boy...Muhammad Aqil Hadi...anak sulung abang aku..dah mcm bonzek..dia ni pembuli tegar bibik dia tapi cerdik sgt...buat aku geram..selalu kena picit2 je dgn aku...aqil kena diet ok...sebab pampers cuma ada saiz sampai XXL je...kilang tak buat lagi utk saiz 3XL tau..
dan ini adik dia...Muhammad Afiq iskandar...baru 4 bulan...aku sure dia akan jadi mcm abang dia gak...debab..baru 4 bulan dah mcm ni..takpe..comel..afiq ni suka sgt tersenyum....payah sgt nak dgr dia nangis...
dan bila 3 buah kereta ni berkumpul...mak aku akan kata umah dia kecik..sebab...
kat org duduk...kat situlah diaorg nak main bola...budak2 nak berlari2 takde ruang...pandai mak aku carik reason kan...cucu baru 5 org...
5 org.....tak cukup...tak cukup...kena tambah lagik ni...korang2 doa2kanlah ye..famili aku akan jadi lebih besar lagi...baru meriah...!

dan untuk anak2 buah ku....uda sgt sayangkan korang semua...nakal kecik2 ni takpe..dah besar jadi org berguna yerrrrr....

1 comment:

lie_nurulz said...

shumel2 belaka anak2 buah akak..

urmm..leh la tambah sorang lagi ye kak..
kasik meriah lagik..