KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 9, 2008

Cayalah bos....

3 hari keje kat stor....peerrgghhh....letih + penat giler...punyalah byk dokumen...tapi...aku happy ...bukan sebab aku suka keje mcm tu...tapi aku suka cara boss aku mengarah, memantau dan menyelia keje2 yg kitaorg buat...

so..di n3 ni aku nak citer pasal boss aku...bukan niat nak bodek ok...boss aku bukan pernah baca blog aku ni pun...cuma saje nak share ngan korang kewibawaan boss aku...(wahhh...over u!) boss aku ni sporting...suka gelak..as a friend..dia mmg best..suka buat lawak dan yg penting dia tak sombong, tak over...
prinsip dia...sukahatilah korang...janji keje siap dan tak susahkan dia..yeaahhh...aku sokong...dan kami bekerja dengan aman..tapi...pandai2lah ye..jgn amik kesempatan....dia boleh bertolak ansur, memahami...sama2 susah/senang...

korang tak caya....meh layan pic2 dia yg aku curi2 snap masa keje kat stor haritu....dia boleh buat semua keje..lgsg tak berkira pasal keje ni...buat sama2 dgn kitaorg semua...
korang tgk..dia bukak kertas...
...musnahkan kertas...
...buang sampah...
...angkat kotak @ barang......
dah settle keje...dia sendiri tolak mesin ni tau..jalan kaki lagi...takdelah mcm boss2 lain tu..dok naik keta je balik..tinggalkan anak buah kan....

dan pic2 ni semua kandid ok..dia tak sedar pun aku snap ni...dan aku betul2 salutelah boss mcm ni...sporting, caring....kitaorg banggalah dpt boss mcm ni....

dan korang2...boss korang mcm mana???? atau korang yg jadi boss...adakah korang hebat @ lebih dari boss aku ni...

sesungguhnya kita semua manusia biasa...buat baik dgn manusia takde ruginye....so..setinggi mana pun pangkat dan darjat..tu semua pinjaman yg maha esa...di dunia yg sebenarnya kita semua sama...hanya HAMBA ALLAH...

aku harap boss aku terus berkelakuan begini...kekal sebagai manusia yg serba sederhana..tak bangga diri...cool je...kalau naik pangkat secara undian sms, aku rasa dah lama boss aku ni naik pangkat..siap guna trade mark.."undilah....nazrul...kepalaaaaaaa....serabut!"hahahahhaha

oklah boss....cayalah...

1 comment:

ღ lienurulz ღ said...

mesti akak xtension keje kat sini kan..
kawan2 ngan bos pun suma baik..

harap bos akak tu akan kekal sampai bebila sikap low profile dia tu..