KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 2, 2008

Ronda-ronda @ Nilai 3

ontheway nak balik dari PD...suami kata jom ronda2 nilai 3...wahhh, shopping....kononnya! Bila sampai je, nak turun keta..dia dah warning...
Suami : Takde shopping lebeh2...ada cash RM150.00 je ni..
hampesss...ingatkan banyak le bajet dia..tapi takpe..aku dah nampak byk stiker Visa / Mastercard...hahahahahah..i got the idea...kalau keadaan memaksa...hahahaha
mula2 aku masuk tgk2 langsir...waaahhh..cantik2 belaka...geram aku..rasa nak rentap je langsir2 tu...kalau mcm ni...bawak ribu riban pun tak cukup....
muka tak puas hati..sebab suami tak setuju...setuju ape..? Lu pikirlah sendiri! dan aku pun snap my own pic..buat kenangan...:(
ramai kata kat nilai 3 ni tikar2, karpet murah...mmglah murah tapi aku lak tak minat..cuma tiba2 aku terminat karpet dari turki tu...perasan tak pic kat atas tu..haaa...karpet tulah...peniaga tu letak RM650..tapi tawar menawar dpt RM 380...tapi aku still takleh beli lagi..bila aku nak kuar kedai..dia offer lagi..RM350..waaahhh...suami aku dah bg signal..."tak payah!"....lintang pukang la kami blah kedai lain lak..
tiba2 suami aku ni posing..sebab...dah sampai kedai aksesori kereta...sukalah tuh! ntah ape dia nak survey..ape???? survey..! ingatkan dah nak beli...
dan kyra mcm biasa....bila dilepaskan dia cuba nak buat onar kat kedai ni..terabuq sat lagi brg2 ni, pengsan mama....kyra!
bagi mengelakkan kyra semakin mengganas..aku bawak kyra keluar...main2 buai..teruja lak dia...still aku tak beli ape2 lagi...
pastu..aku ke kedai yg dari tadi aku gerammm je tgk..kedai textile...kedai yg wajib aku masuk walau dimana je berada...
mmg menggila...rambang mata...aku pilih 3 pasang kain..suami pandang dgn perasaan tidak puas hati..hahahahah sambil tangan dia tunjuk jam konon dah lewat nak balik...aku tak kira..RM150 tak usik lagi tu...sape lagi nak habiskan...isteri kesayangan u jugaklah kan.....kahkahkahkah

moral of the story...sampai nilai 3 ni...jangan lupa tawar menawar...semua harga ada less...so, jgn terjah terus beli ok...tawar menawarlah dulu...

No comments: